jennyenannabel.reismee.nl

Namibie!

Hey Allemaal!

Hier een kort berichtje vanuit Swakopmund, Namibie!

Onze laatste week in Kaapstad hebben we doorgebracht met Annabel d'r ouders en Romy en Judith, twee vriendinnen van Jenny. We hebben ze de stad zo goed mogelijk laten zien en meemaken in die paar dagen.

Zo hebben we ze Clifton beach laten zien, waarbij we een mooie wandeling hebben gemaakt, waarbij het water opens tot onze middel stond! Brrr!

Ook zijn we gaan wijnproeven in Stellenbosch en hebben we een erg indrukwekkende townshiptour gedaan. We hebben in de huizen van de mensen mogen kijken en het zag er erg armoedig uit. De mensen zelf waren echter heel hoopvol en opgewekt. Knap!

Ook hebben we Romy en Judith een surflesje gegeven in Muizenberg. Dat ging al aardig goed!

Zondag was de dag om afscheid te nemen van ons stadje, want zo voelde het inmiddels! Erg jammer, maar ook zin in de rondreis. Uitgezwaaid door Annabel d'r ouders vertrokken we in de truck van Nomad met nog 20 andere mensen.

De groep is erg gezellig en we hebben al een hoop gezien!

Zo zijn we nu in Namibie aanbeland. Het land heft hele verschillende landschappen, de een nog mooier dan de ander! We hebben dune 45 beklommen in Sossusvlei om de zonsopgang te zien. Helaas lag alles helemaal in de mist, wat het wel heel erg mysterieus maakte ook. De duinen waren knalrood. Heel mooi!

We zijn verder nog bij de fish river canyon geweest. Erg indrukwkkend zo'n grote kloof!

Vandaag hebben we gesandboard in de duinen bij Swakop. Ook een hele beleving! Annabel heeft wat bochtjes leren maken en Jenny heft haar skills weer even opgefrist. Ook hebben we op een plank van de duin geracet. We gingen meer dan 70km/h! Whahoe!

Morgen vertrekken we weer naar de middle of nowhere, waar we dus ook geen internet/telefoon etc hebben. Ook wel eens lekker!

Onze telefoons werken trouwens niet in Namibie helaas... Wat overigens wel erg jammer was toen Linda (Jenny's zus moest bevallen). Gelukkig heft Sven het lang genoeg uitgehouden in haar buik totdat we weer in een stad waren, zodat Jenny snel foto's van haar nieuwe neefje kon bewonderen!

Over een weekje hoop ik wat meer te kunnen typen en misschien wat foto's te uploaden, want deze computer is veeeeel te traag daarvoor.

Tot snel!

Liefs Jenny en Annabel

Simone

Hola! Leuk om weer een verhaaltje te lezen! Klinkt erg mooi die eerste week van jullie reis! Ben heeeel benieuwd naar de foto's. Geniet ervan xxxx

Margo

Haihai! Klinkt allemaal weer super! Jenny, gefeliciteerd met je neefje!! Hier gaat alles nog steeds z'n gangetje hoor ;). Maak maar heeeele mooie foto's, dan kan ik tussen m'n co-schapjes door kwijlen. Veel plezier meiden!

xxx

Judith en Romy

Heey Meiden!

Zo te lezen hebben jullie alweer veel gedaan en gezien! lekker sportief bezig;)
Liefs vanuit Kaapstad!

Sarah

Meiden!
Allereerst: Jen, gefeliciteerd met je neefje :) Wat zullen jullie straks ook weer blij zijn om jullie neefjes in Nederland te zien!
Tof dat jullie een gezellig groep hebben en al van alles hebben gezien. De Fish River Canyon was mooi he?! En nu op naar de middle of nowhere: klinkt niet verkeerd!
Hier is alles weer heel 'gewoontjes'. Fijn om iedereen weer te zien, maar geloof me: jullie gaan Zuid-Afrika en Kaapstad missen!
Veel plezier nog chicks, en tot in Nederland!
Liefs X

Mariel

Veel plezier op de reis! 20 mensen is best een aardig aantal... geniet ervan :) Ben benieuwd naar foto's.

Liefs, mariel

Papa Tijs

Er is hier een klein Milannetje dat verschoond moet worden......

Kom maar snel naar huis An!

kus

Sabine

Lieverds! Wat een avonturen allemaal! Klinkt helemaal goed :) Geniet er nog van! Maar ik kijk er ook wel naar uit als je weer thuis bent jentje! :) Xx

Jantien

He meiden,
Sjonge er komt maar geen einde aan aan al die avonturen van jullie! Klinkt wel weer super allemaal.
Hier gaat alles goed, behalve dan dat de herfst nu waarschijnlijk toch echt is aangebroken... BAH!
En Jenny: jij ook weer gefeliciteerd met je nieuwe neefje! Goh, 3 jochies.. leuk hoor! Denk dat jouw zussen ook niet kunnen wachten hun zoontjes aan je te showen? Nou wat mij betreft zouden jullie nu al wel in het vliegtuig naar ons toe mogen stappen hoor! Ik zou jullie Milan graag laten zien.
Nou geniet nog even van de rondreis en tot snel.

xx vanuit het regenachtige NL.
Jantien

alda

Geen internet en telefoon, dan zijn jullie echt op avontuur:) Geweldig wat jullie alemaal beleven! Jenny, gefeliciteerd met je nieuwe neefje! Alweer tante geworden, leuk!

Meike

Meiden, jullie maken weer heel veel leuke dingen mee! Super! Doe wel voorzichtig hoor! En kom toch maar weer snel thuis inderdaad ;-) Kus!!

Kim

Wat een leuk verhaal weer! Jullie maken zoveel mee, en het sandboarden lijkt me echt heel tof! We kunnen allemaal niet wachten tot je weer thuis bent Jen! Have fun jullie twee, en geniet! Kuss

riet

allereerst jenny gefeleciteerd met je neefje
en wat een mooi verhaal was het weer
genieten jullie er maar van want het zit er zo weer op
maar wel voorzichtig het lijkt me soms wel eng
groetjes

Sabine V.

Hai Jenny en Annabel,

leuk dat jullie inmiddels aan het rondreizen zijn, ben benieuwd naar jullie foto's! Geniet van de laatste weekjes!

Liefs