jennyenannabel.reismee.nl

De tijd vliegt!

Hoi allemaal!

Long time no see, maar van al dat typen voor ons artikel werden we een beetje kriegel.

Onze laatste dienst is gedraaid. De data is verwerkt en nu rest ons nog het artikel. We zijn de afgelopen dagen hard aan de slag geweest en zijn dan ook een heel end gekomen!

Tussendoor moest er wel even naar huis geskyped worden met Jantien en Mattijs, want Annabel is woensdag tante geworden van Milan. Hij heeft even op zich laten wachten, maar de webcam en foto's laten een prachtventje zien!

2 zussen bevallen. Nog 1 te gaan!

Tussen het schrijven door hebben we nog genoten van onze dagen in Kaapstad. Helaas loopt het alweer op z'n eind. We zouden allebei nog wel langer kunnen blijven!

Christa en Shelley, twee vriendinnen van de universiteit zijn een weekendje langsgekomen in Kaapstad. Zij deden hun onderzoek in Malawi en zijn nu op rondreis. We zijn naar Cape point geweest, naar Muizenberg om te surfen, en hebben ze het nachtleven van Kaapstad laten zien.

We hadden mazzel, want onderweg hebben we nog een walvis gespot!

Marit en Sarah zijn inmiddels ook weer aangekomen in Kaapstad na hun rondreis en hebben hun laatste dagen nu in de stad.

Jenny was vrijdag jarig en dat hebben we gevierd met een champagneontbijt! Overdag zijn we de stad in geweest, hebben we bitterballen gegeten en 's avonds zijn we uit eten gegaan met de meiden. Erg gezellig om elkaar weer te zien! Daarna uiteraard een drankje gedaan in de stad.

Maandag is onze laatste schrijfdag hier, want dinsdag komen Annabel d'r ouders en Romy en Judith(vriendinnen van Jenny). We hebben er erg veel zin in om ze te zien en ze deze geweldige stad te laten leren kennen.

Nog een greep uit onze belevenissen van de afgelopen weken: gesnorkeld met seals (heel gaaf!), geziplined tussen de bomen en olifanten, giraffen, neushoorns, leeuwen etc gezien op safari en springende walvissen in Hermanus!

Liefs Jenny en Annabel

Sarah

YEAH, de eerste!! :) Jullie verslaglegging wordt wel wat bondiger nu meiden ;) Maar blijft leuk natuurlijk, haha. Hoe was het gisterenavond/nacht in de stad? Hopelijk zien we jullie vanavond nog even.
Xx

Ria van Doorn

Heb begrepen dat het er bijna op zit ! Geniet nog ff samen met Annelies en Gerrie . Veel plezier en Milan is een mooi ventje he gr.

Anoesjka

Klinkt weer zo tof allemaal. Ben jaloers op Romy dat ze je komt bezoeken Jen, zou dat ook wel willen. ;)
Geniet nog even van alles daar !
Liefss

Vera

Gefeliciteerd met je neefje Annabel :)
En gaaf zeg, snorkelen met seals! Dat wilde wij ook doen maar ging helaas niet door ivm slecht weer...
Geniet van jullie laatste daagjes in Capetown en heel veel plezier op de rondreis!!
Xx

Mariel

Veel plezier met je ouders! Geniet er nog van de laatste weken

Liefs

Christa

Heeey! Bijna klaar met jullie artikel!! Nog ff doorzetten;)! Maar gelukkig wacht er een super mooie reis op jullie! Wij hebben net een ocean safari gedaan hier in Tofo, hebben walvissen en dolfijnen van heeeeel dichtbij gezien! Was de bedoeling dat we gingen snorkelen met whale sharks maar helaas hebben we die dan weer net niet gespot... Nou geniet nog ff van de laatste dagen en tot over een paar weken in NL! xxxxxxx

Judith

Hoi meiden,

Leuk om jullie blog te lezen! Ik ben heel benieuwd!
Nog eventjes en dan kunnen Romy en ik het zelf mee maken! Jullie verhalen hebben mij in ieder geval nog enthousiaster gemaakt dan dat ik al was! Tot snel!

Liefs

riet

ik vond het weer leuk wat van jullie te horen en genieten jullie er nog maar van want het is zo weer om Groetjes

Alda

Lees wel weer dat jullie het super hebben daar! Hard werken maar ook goed genieten van allerlei avontuur! De perfecte combinatie:)
Lieve groetjes, Alda

Sabine V.

Hai meiden,

leuk weer een berichtje. Nou nou wat een bevallende zussen allemaal zeg!

Leuk dat je ouders er nu zijn Abel.

Is het artikel inmiddels af?
Gaat nu het rondreizen beginnen?

Veel plezier!

Liefs Sabine

Frey

Hoi Jenny & Annabel,
Ik was op zoek naar informatie over de ziekenhuizen in Kaapstad en kwam op jullie site terecht! Heb een paar verhalen gelezen over hoe jullie het hebben, maar kaapstad lijkt een fantastische stad! Nu heeft mijn vriend een leuke baan gekregen in Langebaan. En ik wil mee! Ben over 2 maanden afgestudeerd basisarts en ben op zoek naar een job in kaapstad of vredenburg. Als jullie een tip of contactpersoon voor mij hebben zou ik dat erg waarderen.
In ieder geval succes met jullie onderzoek!
Mijn mail adres is 281198fo [at] student.eur.nl

Walter en Corrie

Hoi
gefeliciteerd met je neefje. We gaan hem vanavond bewonderen. We zullen hem een dikke knuffel geven.
Was het leuk met je ouders?
Veel plezier tijdens jullie vakantie daar en tot ziens
Walter en Corrie